Torsdag...

..och solen skiner.
Igår hade jag ingen bra dag. Men jag fick lite gjort här hemma. Rensade ur 2 skåp i köket. Sånna skåp man bara har massa skit i. Så nu är det snyggt i de. =)
Just nu är Evelyn på dagis och jag sitter och latar mig. Fast idag ska jag försöka göra lite mer nytta än igår.

Jag kan säga som såhär att nu e det inte lika kul att vara gravid längre. Jag sover inte ett piss på nätterna. Förut var det att jag skulle kissa 5 ggr/natt men nu kan jag inte sova för jag kan bara ligga på rygg. What?? Åhh jag som hatar att sova på rygg. Jag kan inte ens ligga på sidan. För då vaknar jag på nätterna av att jag fått ont i hela magen och typ bebis är mosad! Sen så är det ju den här jäkla foglossningen oxå.
Med Evelyn hade jag oxå foglossning och svårt att sova. Men inte såhär svårt. Men då kanske det blir som jag sa. Med Evelyn hade jag ett helvete mellan vecka 6-15. Nu hade jag det bra mellan vecka 4-21. Så nu kanske helvetet börjar. Visst jag ska väl inte klaga. Men det är nog inte så kul att vara gravid som jag trodde det var! Hade typ glömmt bort hur det kändes. :P Ajja så e det. nu har jag fått ut lite iaf!

Tänkte lägga in lite bilder från oktober månad! På min lilla skrutta!


Lite bilder från när vi gick i Evelyns farfars skog.









Evelyn med hennes nya docka och dockvagn. Hon älskar de!



Måste oxå prova!


Sååå det var lite bilder.

Ha en fortsatt bra torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback