Stormvarning eller?

Jag och Evelyn höll på att blåsa bort när vi öppnade dörren. Usch men vi tig oss fram till dagiset iaf. Så nu är hon där och jag e hemma. Jag ska passa på att göra saker som man typ aldrig gör. Duscha mina blommor. Dom får ju så mkt damm på bladen och det är ju inte snyggt! Så idag blir det att duscis dom små och stora liven! Sen ska jag passa på att göra rent i´sopskåpet. Så har jag det gjort. Imorgon blir det nya saker att göra. Det är så skönt när Evelyn är på dagis, då kan man passa på att göra saker som man inte hinner när hon e hemma!

Igår så var jag med Emelie hela eftermiddagen. Och nu har vi planerat att vi kanske ska färga håret idag. Jag har inte färgat mitt hår på 2½ år. Pga att det blev så slitet. och vips nu har jag min egna färg som jag ville ha. Men jag trivs inte alls i den! Uscha buscha!
Sen idag eller ikväll tänkte jag väl lägga in en magbild. Sen göra utmaningen! ;)

Ha en bra dag alla!


Kommentarer
malin - mamma till nova säger:

Har du sett min utmaning till dig på bloggen? ;)



Ser fram emot att få se magbild :D

2010-10-06 | 12:39:31
Bloggadress: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback