Jag har blivit utmanad..

4 TV program
- Ensam mamma söker, Idol, Nyheterna & Halv åtta hos mig -

4 saker jag gjort idag
- Lämnat & hämtat Evelyn på dagis, lagat mat, träffat Emelie, färgat håret -

4 saker som jag längtar efter
- Att bebis ska komma ut, resa, advent/jul, körkortet -

4 saker på önskelistan
- Tv, hus, kläder, pengar -

4 saker som jag avskyr
- Grävlingar, spindlar, egoister, lax -

4 saker jag tycker om att göra
- Vara med Evelyn/Jonas, vänner/familj, greja hemma, shoppa -

4 saker jag ätit idag
- Smörgås, pannkaka, spagetti/köttfärsås, riskakor -4 utmanade

Jag utmanar...
Emelie, Frida, Jenny, Kristina



Kommentarer
Kristina säger:

Hihi, såg inte förren idag att jag va utmanad :P Men jag skrev samma sak i min blogg igår. Såg att Frida och några andra gjort det så jag kopierade av texten hehe Kram

2010-10-08 | 16:17:00
Bloggadress: http://rosenlunds.blogg.se/
Jenny säger:

hehe vad söt du är, ska skriva ner listan då! :)



Fin mage du har fått förresten, myyyys!!

2010-10-08 | 21:11:03
Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback