Förlåt för dålig updt...

...men har verkligen inte haft tid.
I måndags morse så åkte jag, Anna, Malin, Sofie, Tina och Micke till Ullared. Vi åkte vid halv 7 och kom fram vid halv 12. Då började vi med att äta innan allt folk tänkte samma sak. Sen gick vi in på Gekås och började shoppa. Vi gick runt ända tills 20.00. Kan säga att jag hade så ont i mina fötter och rygg så jag visste lixom inte vad jag skulle göra. Men vi åt pizza innan vi åkte till stugan och tittade igenom allt lite snabbt. Sen somnade vi ganska snabbt alla! Jag har aldrig sovit så dåligt i hela mitt liv. Jag låg överst i en våningsäng och var tvungen att kissa 5 ggr. Och man är ju smidig som en elefant när man e gravid. =/ När klockan var 6 på morgonen så vaknade jag och kunde verkligen inte somna om. Så jag låg en stund sen gav jag upp. Så jag gick upp och började fixa mig. Sen ringde klockan för dom andra klockan 7... Så vi började packa och städa. Sen begav vi oss tillbaka för att shoppa. Mina fötter gjorde inte lika ont men det dröjde inte länge innan dom började smärta igen. Men klarade dagen galant ändå. Och jag shoppade för mkt och för för mkt pengar! Men vad gör det om 100 år?!

Kan säga att jag kommer aldrig åka gravid till ullared igen. För humöret är inte det bästa och trängas med alla gamla kärringar som bara ska fram. Och tar ingen hänsyn till nå! Uscha mig. Men det har vart jätte kul och har handlat mkt välbehövligt!

När vi kom hem igen så var både Evelyn och Jonas sjuka. Och Evelyn har ögonfluss. Roligt! NEJ!!! Och nu är jag sjuk och har vart det ett par dagar nu! Så därför har jag inte haft tid att blogga.

Inatt ska Evelyn sova i sin växasäng för första natten! Hon har bara sovit i den på dagarna. Se hur det går. Jonas ligger där inne och försöker natta henne nu. Och det låter som att det inte går så bra. Hon vill ju ner och leka hela tiden! Så jag ska gå in nu och hjälpa till..

Hade bra!


Kommentarer
Jenny säger:

Kan du inte visa vad du köpte i Ullared om du köpte nått till dottern? :)

Fans det mycket vinterkläder till barn??

2010-10-25 | 22:25:27
Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback