Äntligen fredag

Och det är sista dagen för Jonas på 2 veckor. Wihooo. Och på måndag drar jag till Ullared. Hur ska jag klara mig utan mina älsklingar 1 natt? haha Det ska nog gå bra.

Jaha idag blir det myskväll framför idol. Funderar på om man ska äta tacos idag eller om det ska bli ostsnitzel, pommes och karljohan svampsås..?

Inatt har jag sovit skit som vanligt. Är mer vaken än sover på nätterna. Usch så jobbigt det är. Jag funderar på om jag ska sova en stund nu. Man ska ju passa på medans barnet är på dagis. Just ja. idag när jag lämnade Evelyn på dagis så var det bara hon där. Förutom fröken då. Ja sen på stora avdelningen så var det barn. men på Evelyns var det ingen. Det skulle komma någon till. Hehe men vad skönt. Evelyn får hur mkt tid som helst med fröknarna. Hoppas dom gör nå kul och passar på att göra nå som dom kanske inte kan göra när massa barn är där. =)=)

Ne nu ska jag vila.
Ha en underbar fredag och helg. Återkommer nog inte förens efter Gekås. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback