Första vurpan avklarad!

Gud så mkt snö vi fått. Men jag gillart!

Imorse så gick jag och Evelyn ut lite tidigare innan vi skulle till dagis. Och det ångrar jag skarpt! Jag satte ner henne i snön och tog fram vagnen. Evelyn började skrika vagn. Jag satte henne i vagnen och gick 10 meter sen tog det tvär stopp. Så jag vände och började fundera på hur jag skulle ta mej till dagis med henne. Då kom jag på att pulkan från förra året. Så jag satte Evelyn i den och hon skrek som en stucken gris. Och vägrade sitta i den. Men jag kämpade. Och hon bara skrek! Stackars unge. Jag koka av ilska! Sen gick det inte att dra henne mer så då tänkte jag att hon får faktiskt gå. Det kommer ju vara snö flera månader nu. jag kan ju inte släpa på henne i armen. Men hon satte sej i snön och bara skrek. Så jag fick bära henne sista biten. Och när jag kom fram till dagiset så var jag sjöblöt av svett! Huva mej!!! Hon var så ledsen och fick sitta i frökens knä. Eftersom vi inte direkt var sams! haha
Men sen så tog jag pulkan och gick hem. Ja och då halkar jag omkull rätt på magen och slog i knät och stackars bebis i magen fick sej en smäll. Usch.. Så jag vart ännu argare än vad jag redan var! Så nu har jag årets första vurpa avklarad iaf! Men när man e gravid så är man ju smidig som en elefant! =/ Nu är jag iaf hemma och ska snart börja städa. Hoppas det inte går mer snett idag! Och sen hoppas jag att dom hinner ploga innan jag ska hämta henne vid halv 2!


2 Bilder innan Evelyn vart arg!





Jackan och termobyxorna köpte jag på Gekås för endast 225 kr. Hur billigt som helst!
Och mössan köpte jag där för bara 29 kr!

Nee nu ska jag städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback