101118

Efter att ha vart sjukskriven sen 26 augusti så fick jag äntligen mina pengar idag! Wihoooo! Att det ska behöva ta 100 år för dom att sätta in pengar! Hata försäkringskassan. Men men..
Nu e det ett tag sen jag skrev men min dator har brakat ihop så för tillfället har vi ingen dator! Väntar på att en person ska titta på den och se om det går att fixa den annars så blir det att köpa en ny! =)
Jonas ligger och sover och Evelyn är på dagis. Och jag har grymt tråkigt! Jonas kör ju kväll/natt den här veckan. Men sista idag. Sen är det dag imorgon och sen helg. Och i helgen blir det massa äventyr. Vi ska åka och köpa en bilbarnstol åt bebisen sen ska jag in på Marieberg och shoppa lite kläder till både mig, Evelyn och Jonas. Kanske blir lite julklappar oxå! Får se...
Nee nu ska jag fixa lite sen vila!

Kommentarer
Malin - Mamma till Nova säger:

Men hallå där! :)

Hur går det med magen?

Jodå, nova har nyss haft öron inflammation igen men nu är hon på bättrings vägen och det är därför hon ej fick sprutan för att hon äter pencilin. Ska ta den i Januari istället :) Evelyn har fått sprutan redan va?

Tråkigt att datorn krånglar ;/ Min la också av för ett tag sen så jag sitter med min sambos ;P

Kram

2010-12-09 | 13:09:45
Bloggadress: http://maammamalin.blogg.se/
Kristina säger:

Hihi, du får uppdatera bloggen lite oftare ;) Här är det väl bra fast jobbigt, vill ju att bebisen ska komma ut. Är i v.38 nu så det känns lagom :P Lilly va redan född vid det här laget så det känns ungefär som att man gått över tiden eller nåt :( Hoppas att du mår bra! Närmar sig för dig med :) Kram.

2010-12-09 | 13:39:40
Bloggadress: http://rosenlunds.blogg.se/
malin - mamma till nova säger:

Oj är du redan så långt gången, kul! Förstår att du vill att det ska gå fort nu =) Spännande! Har ni tagit reda på kön?

Ja usch ja, inge roligt med öron problem :( 2 ggr redan..

Hoppas det löser sig med datorn. Tråkigt att du inte kan uppdatera bloggen!

Vi längtar efter syskon till Nova men det dröjer nog ett tag till innan det är dags :)

Hur många barn vill ni ha?

Kram

2010-12-09 | 13:40:46
Bloggadress: http://maammamalin.blogg.se/
Anonym säger:

Fin blogg :)



Kolla in bästa tv-serierna på min blogg :)

2010-12-09 | 14:18:32
Bloggadress: http://oboyyy.blogg.se/
Jenny säger:

Har det kommit någon bebis ännu??? :)

2010-12-18 | 20:53:37
Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback