101109

Gud vad tiden går fort. Och jag ser att jag inte skrivit i bloggen sen i oktober. Men det är så att vi har haft virus och har det fortfarande på datorn. Så därför kommer det inga inlägg. Men ska lägga in ett inlägg nu. Och ja, vad har hänt sen jag var i Ullared då. Inte mkt alls. Jag har vart på The Studio i Västerås och vart modell. haha det är väl typ de ända. Vi har köpt ny tv och våran gamla åkte in på Evelyns rum. Så min 1½ åriga dotter har en egen platt tv.. Hahaha grymt va? :P Ne men eftersom hon älskar film speciellt Teletubbies. Så får hon kolla på sitt rum istället. Jag kan säga att hennes tv är på 24/7.

Nu har jag en sån jul längtan så det är helt otroligt. Eller jag längtar efter att få julpynta! Sen längtar jag efter snön. När det ändå är så jävla kallt ute så kan väl lika bra snön komma.! =)=)

Idag är jag i V.28 (27+0)
Tiden springer iväg och jag längtar efter den lilla plutten.


Ne tänkte lägga in lite bilder. Får se om det kanske blir många bilder idag! Det tycker jag ni är värda efter en såhär dålig bloggning!


Bilder från The Studio





Lite bilder från Okt/nov.





















V.28(27+0)


Ne nu orkar jag inte mer.

Hade bra tills nästa gång jag skriver.. =)=)


Kommentarer
Jenny säger:

Vilka snygging bilder på dig och vilken söt mage! :)

2010-11-11 | 21:09:25
Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback