Sol ute just nu...

..godmorgon

Ja idag vaknade vi till en fin sol ute. Gud så glad man blir. Hoppas den håller i sej hela dagen. Vi ska väl snart ta oss en promenad. Passa på medans solen e framme, man vet aldrig med solen inte. Den kan försvinna rätt som de är. =/

Idag kommer Anna och lilla Juni hit. Och det ska bli jätte kul. Bebisarna får leka lite.
Idag ska jag städa ur kylen och slänga massa papper som man inte behöver. Jag samlar alltid på och sparar på papper som jag inte ens behöver. Så det ska fixas oxå. Sen ska vi väl handla lite idag oxå. =)

Nee nu ska jag leka med min underbara dotter.


Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

Haha ja precis! Det ska Nova också få i present :P

Köpte några till presenter idag så får väll se om jag kan hålla mig till födelsedagen eller inte ;)

Har du börjat jobba? Går Evelyn på dagis då eller?

2010-05-05 | 15:44:13
Bloggadress: http://mammatillnova.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback