Powerwalk avklarad

Imorse väckte Evelyn mej kvart i åtta. Skönt att hon sover lite längre än till 6-7. Men jag var trött ändå för hon hade ju livat lite inatt. =) haha men upp kom vi. Och då åt vi frukost sen gick vi och hämtade mamma/mormor för en promenad. Det är ju varmt ute fast inte solen e framme. Skönt. Sen följde vi med in en stund på lite fika. Och kom på att Evelyn ska snart dit igen. Jag börjar jobba 14.10. Så hon ska vara där tills Jonas slutar jobbet. =) haha Så nu är vi hemma. Evelyn ligger i vagnen och sover och jag passar på att sitta här. Jag ska snart koka lite spagetti som jag ska ha med i matlådan. Har kvar köttfärsås sen igår. Brukar alltid koka ny till dagen efter. Mkt godare med färsk pasta. =)

Nee nu ska jag fixa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback