Nu har min lilla flicka blivit en stor flicka

Nu är Evelyn 1 år. Kalaset i tisdags vart helt underbart. Massa folk, massa paket och massa fika.!

Av oss fick hon:
Klossar
Kläder
Boll
Bultbräda
Kritor
Ritblock

Av mormor och Bosse:
Gunghäst
Docka
Kläder

Av Moster Therese och en Kompis till moster:
En hemmagjord väska
Ett hemmagjort kort
Armband
Och ett halsband av Tilda

Av morfar och Elisabeth:
Cykelstol
Cykelhjälm
Sandgrejer

Av farmor och farfar m fam:
Bebispiano

Och sen pengar...

Vi började med att öppna alla paket när alla kom. Och Evelyn var mer intresserad av snörren och en kartong som gunghästen var i. Där kröp hon och moster in hela tiden. Haha Sen satte vi oss till bords och fikat kom fram. Efter vi fikat så tog jag intårtan som jag hade såna här tomtebloss fast mkt värre grejor. Och vi sjöng för henne. Mitt i allt så gick brandlarmet. Hahahahaha sjukt kul. En födelsedag man aldrig kommer glömma.
Jag lovade att lägga ut bilder igår. Men jag hann inte. Har fullt upp nu när jag skolar in Evelyn på dagis oxå. Ajja idag ska jag försöka hinna.

Nyss så va jag och Evelyn ute och cyklade. Och nu ska vi cykla iväg till dagiset.

Updt senare.


Kommentarer
Anonym säger:

upp med bildern nu :p

2010-05-28 | 10:08:01
malin - mamma till nova ♥ säger:

ser fram emot att få se korten sen när du får tid till det ;)

2010-05-29 | 07:46:14
Bloggadress: http://mammatillnova.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback