Nu är musiken igång...

...och jag håller på att fredagsstädar. Haha lite sent men jag har inte fått kraft till det förens nu! Jonas och Evelyn har åkt till hans föräldrar sålänge. Men tar en liten paus just nu. Skulle bara byta låt men det lede till att jag kollade facebook och det ledde mej hit för att skriva lite. Haha

Idag har jag jobbat sen har jag vilat och ätit. Och nu är det redan kväll. Ska jobba imorgon med. Men då jobbar jag mellan 16-21. Så det är skönt. Då hinner man göra nå innan.

Jag vet att jag e dålig på att lägga upp bilder. Men sladden är försvunnen. Spårlöst försvunnen. =) Men bilder kommer så fort sladden är funnen.
Ne nu ska jag fortsätta städa innan min energi tar slut helt.

Ha en toppen fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback