Måndagkväll.

Jaha då var det måndag igen. Känns som det nyss var måndag. Veckorna går så fort. Men det är härligt, snart fyller ju min vackra lilla bumma 1 år. Någon dag i veckan ska jag baka lite bullar, muffins och någon kaksort. Funderar på chockladrutor men vet ej än. 

Idag har jag jobbat, gick upplärning på en ny avdelning. Det var helt okej faktiskt men lite annorlunda mot min hemma avdelning. Men kommer nog kännas bättre när man kommer in i det.
Idag fick jag mitt schema för sommaren oxå. Ska bara gå 50% men jag tycker det är bra för då slipper min lilla snutta vara så länge på dagis. Och jag såg idag att det kommer inte alls bli mkt hon kommer få vara där heller. Så det känns bra. Tycker faktiskt att det kommer bli lite jobbigt att hon redan ska få börja på dagis, men jag måste ju oxå få in pengar. =/
På måndag nästa vecka ska vi på möte på dagis för att få lite information. Sen blir det väl att börja skola in henne i slutet av maj början av juni.

just nu ligger min bumma och sover, jag ska snart göra henne sällskap. Känner mej så trött och helt slut i kroppen. Hoppas jag inte är påväg att bli sjuk. =/

Det blir inte så mkt skrivande i bloggen längre men känner att jag har inte tid eller ork. Jag har ju börjat jobba så mkt sen vill jag umgås med Jonas och Evelyn när jag inte jobbar. =) Men jag kommer tillbaka och skriver massor nåndag. hahahaha

Nee nu ska jag koka ett ägg och äta, e skitsugen på de! Haha Sen blir det sängen.
Godnatt och sov så gott alla.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback