Mammas sjukling..

..börjar kanske bli lite bättre nu. Idag har hon inte så mkt i feber. Runt 38,5. Men hon är ju inte pigg direkt, väldigt slö men försöker leka och hålla humöret uppe ändå.
Idag när vi satt på golvet så kommer hon krypandes till mej och bara gallskriker och jag ser hur det bara droppar blod från hennes mun. Jag förstår inte vad hon gjorde. För hon satt ju bara stilla. Måste ha bitit sej eller nå. Snacka om att jag blev rädd. För det var ju inte lite blod direkt.!

Igår tog jag lite bilder på Evelyn när hon va slö och hade 39.7 grader men ändå ville göra sej till lite inför kameran. haha så söt.

 
(klicka på bilderna)


Nu ska jag snart städa tänkte jag. Evelyn är nybadad så jag tänkte städa bort sjukan här hemma. Hoppas på att hon blir lite friskare då. Sen blir det fredagsmys framför tvn ikväll. Och hoppas på att Evelyn sover ikväll och inte vaknar hela tiden. Hon har inte sovit mer än 8 timmar samanlagt sen i tisdags. Mammas lilla bumma.



(Bild från när hon hade nästan 40 graders feber, lite pigg ändå?!)


Ne nu ska jag börja städa innan kvällen är här.
Just ja, vilket jävla väder vi fått. Vart fan är solen någonstans?


Ha en underbar fredag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback