Köpt ny barnvagn...

...eller en sulky som man kallar de.
Igår så åkte vi in till Örebro för att shoppa litegrann till Evelyns kalas. Men vi kom inte bara hem med de. Vi kom hem med en ny vagn oxå. Den kostade bara 1295 kr. Så det var inte så farligt. Det fanns att välja mellan limegrön/svart och blå/brun. Väldigt synd att det är pojkfärger men vafan spelar det för roll. Vi tog den blå färgen. Jag gillar vagnen mkt. Och den är smidig. Så nu är det fixat.!



Imorse när vi vaknade så va Evelyn ganska så slö. Men lekte på ändå. Vi åt frukost och sen vart hon trött och allmänt mysig. Haha kors i taket. =) Så jag la henne i våran säng och hon somnade inom 1 minut. Precis när jag somnar så får jag sms från samordningen. Så jag ringde upp och dom frågade om jag kan jobba tis-tors. Men jag tog tisdag 16-21 och torsdag 8-11.45. På onsdag kan jag inte pga att Evelyn har blivit sjuk.
Men iaf när vi vaknade så tyckte jag Evelyn var mer än bara förkyld jo hon har fått feber oxå. Hon är jätte slö. Så tur att jag tackade nej till onsdag. Eftersom jag trodde bara hon var lite förkyld. Hahaha

Idag ska vi på dagismöte kl 17. Evelyn ska vara hos hennes morfar undertiden. Synd att hon e sjuk bara, men det tar ju inte mer än 1 timme. Det klarar nog hon. Sen ska vi bli bjudna på mat när vi kommer tillbaka. Härligt.

Nee nu ska jag plocka ur diskmaskinen sen plocka iordning lite här hemma. Leksaker överallt. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback