Just nu...

...sitter jag i soffan och kollar runt på nätet medans Evelyn ligger brevid och sover. Haha mammas lilla prinsessa höll på att somna stående mot mitt ben.
Jag har inte hunnit städa klart än, för Evelyn vägrar acceptera de. Haha men sovrummet är helt klart. Sen när J kommer hem så får han ta Evelyn tills jag e klar. =)

När J kommer så tror jag han får köpa med nå från pizzan. Orkar inte laga mat idag. Vi ska ner och handla sen allt som behövs till hans kalas. :P Måste baka massor. Fast förra helgen bakade jag dumlemuffins och muffins med vaniljkräm i. Och chokladrutor. Men ska baka bullar och nå mer. :P

Nee nu ska jag kika runt lite mer innan bumman vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback