Jobbat hela helgen..

..och har inte haft tid att sitta vid datorn. Jag är helt slut idag.!
Och jag har ju inte direkt haft några korta pass heller.
Fredag 13.40-21.10, Lördags 8.00-17.45, Söndags 6.45-16.00.
Det känns i hela kroppen.
Så därför har jag inte hunnit lagt in några bilder eller skrivit nå. Och nu hinner jag inte heller. Ska äta frukost nu sen duscha. Klockan 10.00 ska vi vara på dagis. Sista veckan på inskolningen. Så på måndag nästa vecka ska hon för första gången vara själv där. Jag jobbar hela nästa helg oxå och på måndagen. Men det kommer kännas tungt när jag ska lämna henne där på måndagen och sen gå till jobbet. Usch känns inte bra! Men hon trivs verkligen på dagiset, hon skiner upp som en sol när hon är där.!

Nee nu ska vi käka.

Just ja, får inte glömma att skriva att Evelyn kan gå nu! =)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback