Jag mår illa som en gris.

Usch vad jobbigt det är. Ska se 112 sen ska jag sova för det är inte kul att vara vaken när man mår illa. Det påverkar mej så mkt. Kan inte göra nå då.!
Har vart hemma hos pappa nu på em/kvällen och där blev jag bjuden på rotfruktsgratäng, fläskfilé och sås. Mkt gott var det. Sen är det tur man har en sån snäll pappa oxå som hjälpte mej med min cykel. Han pumpade mina däck sen smörjde han massa, skruvade fast stödet och sen så tvättade han den. Det är faktiskt bra med en pappa.! Hahaha

Nu har jag precis lagt Evelyn. Eller hon drack välling i min famn och somnade i den nu vid datorn. Så jag bar in henne till sin säng. Haha Snuttan!


Nee nu ska jag lägga mej under en filt framför tvn.
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback