Har vart på besök hos doktorn idag...

...med mina andningsproblem. Och ja det var allergi mot pollen som är påväg att bli astma. Herregud jag vill inte ha astma. Inte undra på varje gång jag vart förkyld att jag inte fått någon luft. Jag har fått ansträngningsastma och förkyldnings astma. Kul.. Nej. Ajja Jag fick bricanyl åt det.




Min allergi mot pollen började typ vid 14-15 år. Och då var det typ bara rinande ögon men har blivit värre med åren. Sen jag var 18 så har jag haft rinnande ögon, snorig, nyst och hostat. Väldigt jobbigt. Men nu, NU har det blivit ännu värre. Jag kan lixom inte andas och det håller på att bli astma. Herregud. Ajja så e de.

nee nu ska jag kolla lite bloggar sen hoppa till sängs.
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback