Hahahahaha ja herregud

Hahahaha helt seriöst, vilket år lever jag i? Haha Jag ser nu att jag skrev för några inlägg sen 050504. haha Jag lever kvar i året 2005. Haha Jaja ni kanske inte reagerade?

Jaja, idag så har jag jobbat en kort tur. 8-11.45. Så det gick fort sen kom Jonas och hämtade mej. Evelyn har vart jätte sjuk nu. Hon är snart inne på 5 dagen med feber. Usch stackars liten. Hon är helt slut. Hon har haft nästan 40 graders feber hela tiden. Men den har ju gått ner en grad när hon fått alvedon men sen höjs den igen. Mammas lilla bumma.
Hoppas det blir bättre snart. Jag var ju till doktorn med henne igår och hon fick hostmedicin utskrivet. =)

Nu ska jag och Jonas snart fika. Jag har nyss bakat chokladrutor. Men de står och svalnar ute på balkongen nu. Så vi får se om den är god och går att bjuda på, på Evelyns kalas. =)

Nee nu ska jag fortsätta vårda min lilla sjukling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback