Godmorgon...

...onsdag idag.
Igår gick jag upplärning kväll på 1an. Så nu kan jag börja jobba där. Och jag ska jobba kväll redan på torsdag. Man är ju själv på kvällen. Det är man ju inte på min hemma avdelning. Men det ska nog går bra. Det är ju skönt för då kan jobba i sin egen takt och hur man vill. Eller inte helt hur man vill. Haha

Imorse väckte Evelyn mej halv 7 så vi har hunnit äta frukost och lekt en massa. Nu är både hon och jag trötta igen. Så jag funderar på om vi skla lägga oss en stund.
Jag har panik, för jag får ingen luft "tror jag" men jag får ju det. Men det känns som det är stoppat i luftstrupen. Men dom flesta tror att det e pollen. Och jag som e allergisk. Så jag får hoppas att det är de. Annars dör jag väl för att jag får syrebrist. Haha ne man ska inte skratta! ;) Jag får verkligen panik, jag måste anstränga mej för att få luft. Usch vad hemskt.

Nee funderar på att skipa och lägga oss och ta en promenad istället. Men kanske blir värre i halsen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback