Godmorgon..

..nu är klockan 8 och vi har hunnit med mkt redan. Började med att mysa lite i sängen sen upp och åt lite frukost. Sen badade Evelyn. Så nu sitter jag här och väntar på att få gå till mamma. Vi ska ta en promenad. Jonas jobbar som vanligt. Kommer inte hinna träffa han idag eftersom jag ska jobba kväll. Och när jag kommer hem vid halv tio så ligger både Evelyn och han och sover. =/ Ajja imorgon är det fredag. Jonas fyller 25 år på söndag oxå. Haha sen Evelyn 1 år på tisdag. Herregud vad stressad jag blir nu. Måste baka lite mer i helgen. Sen köpa in grejer till tårtan. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra för tårta än. Men det hinner jag nog komma på. Fast när Jonas fyller blir det ingen tårta, då blir det bara fika. ;)

Nee nu ska jag fixa mej så vi kan gå till mamma/mormor. Får se om vi hinner hoppa lite studsmatta oxå innan vi måste gå hem och laga mat. Ska göra korvstroganoff idag. Evelyn älskar de. :)

Ha en bra torsdag alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback