Godkväll

Jaha jag tänkte skriva lite om gårdagen och dagen..

Igår så upptäckte vi att i vårt sopskåp låg det lite musbajs och söndergnagt papper. Så vi köpte 4 st musfällor och jag tyckte det skulle bli kul och se om vi fångade någon.
Vi la dom där inne och sen kollade vi på film. The fourt kind eller vad den hette. Den var riktigt otäck men ändå spännande. Den är verklighetsbaserad. Och jag blir helt ställd och jag fick mej en tankeställare. En del tror inte på det som hände i filmen men jag tror faktiskt på de. Och jag tyckte att det var intressant att se.! Men ni har ju hört talas om folk som bara försvunnit spårlöst? Vad beror det på? Är det utomjordingar som tagit dom? Ja, jag tror kanske på de. Och i filmen så har dom klipp på riktiga händelser. Jag rekommenderar den verkligen, men jag kan säga att ni kan bli vettskrämda om ni ser den.!
Ja iaf så gick vi och la oss efter det.

Idag när Evelyn väckte oss vid 7 så gick vi upp. Och Jonas säger att vi har fått en mus. Och jag springer dit och kollar och jovisst 2 möss hade vi tagit. Men det var inte så kul. Jag vart och må så dåligt över de. Stackars möss som ville ha lite ost och sen blir dom dödade. Dom var ju så fruktansvärt söta. Nee det där ska jag aldrig göra om. Usch men Jonas ska lägga ut fällorna i natt oxå. Men jag vill inte det. Usch hela dagen har jag tänkt på det där. Jag vet att jag e larvig men jag kan inte ens döda en liten spindel. Fast jag e livrädd för dom. Om vi har en liten liten spindel i badrummet så måste Jonas ta ut den försiktigt. Haha Så töntig e jag!
Vid 11 tiden åkte jag, Jonas, Evelyn och Therese till lek o buslandet. Innan vi gick in dit så kom Camilla och Chrille till parkeringen och visade oss deras lilla nyfödda Felix som kom till världen 1 maj. Och gud så liten och söt. Grattis till er iaf.! Hoppas vi kan träffas snart igen och jag får krama och sno den hem. Haha skoja. Men man blir ju så sugen igen! =)
Inne på lek o buslandet fick jag världens skallebank och Therese och Jonas klättrade runt. Jag och Evelyn lekte vid bebishörnan.
Sen åkte vi hem till mamma och blev bjudna på en jätte god lasange och sallad. Härligt! Och nu har vi kommit hem. Jag sitter i soffan och slappnar av medans Jonas och Evelyn är hos hans föräldrar.

Imorgon ska jag gå på upplärning på avd 1 mellan 6.45-13.00.

Nee nu vart det för mkt att läsa för er. Haha kanske inte var så intressant!


Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

Ja gör det!

Ja hon är duktig :) dom kan utvecklas lite senare ja!

Haha jasså :P vad är det hon fått då? kommer bli skit svårt för mig också att hålla mig.. köpte ett prinsess tält förut som skulle blivit 1 års present men det fick hon samma dag vi köpte det. haha

2010-05-03 | 18:04:37
Bloggadress: http://mammatillnova.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback