Finns ingen tid för att sitta vid datorn...

...när Evelyn är sjuk. Hon behöver så mkt kärlek då. Annars brukar hon tycka det är okej att sitta en liten stund medans hon leker på sitt rum. Men nu när hon e sjuk vill inte hon vara själv.

Hon har en sån jobbig hosta sen rinner näsan så mkt att hon knappt kan andas. Och sen har hon feber. Mammas lilla prinsessa är iaf glad och gnäller ingenting.! Mer tänder påväg oxå. Haha hon får allt på engång. Men det är väl ganska bra..
Imorse så tog jag och mamma en promenad. Och Evelyn tyckte att det var skönt att få komma ut lite. Man behöver ju frisk luft när man e sjuk. Just nu ligger hon och sover, men jag hör hur jobbigt det är för henne att andas. =( Vi har ställt in hennes säng i vårat sovrum nu när hon e sjuk, annars så sover hon i sitt rum. Men jag vill gärna ha koll på henne nu när hon är sjuk.

Jag ska snart börja med maten sen duscha efter de. För klockan 16 börjar jag jobba. Hoppas Jonas hinner hem så jag hinner cykla till jobbet. Annars måste han skjutsa mej om han blir lite sen. Och då måste jag gå hem. Går fortare att cykla.

Det är varmt ute idag men synd bara att det ska blåsa.




Ha en bra dag alla.!


Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

stackars liten! hoppas hon kryar på sig snart!



ja okej, har du jobbat så länge? jag har sökt jobb till sommaren men inte fått några svar än så vi får se. men nova kommer inte börja på dagis förens i höst, för får jag jobb blir krille hemma med henne :)

2010-05-11 | 16:59:15
Bloggadress: http://mammatillnova.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback