Evelyn vägrar att sova i sin säng...

...för att hon fick sova lite i våran när hon va sjuk. Hon skriker som en stucken gris bara vi närmar oss hennes säng. Förstår inte varför hon skirker så mkt. Haha mammas stumpa är så fjantig. Hon har alltid sovit i hennes säng. Ajja.. Idag tog Jag, Evelyn och mamma en promenad. Sen åkte vi till medinge och köpte blommor att ha ute. Jag har stallt några på trappen ute. Sen ska jag fixa dom ute på balkongen oxå. =) Men det gör jag imorgon. Sen har jag och Jonas nu på kvällskvisten vart i lekparken på dagiset där Evelyn ska gå. Hon tyckte det var skit kul. Tog massa bilder som jag kanske lägger ut lite senare.

Nu vart det tyst inne i hennes rum. Undrar om Jonas får henne att somna. ;) haha

Ne nu ska jag städa iordning lite i köket.


Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

jag har sökt jobb inom hemtjänsten och på ica.

kommer söka flera jobb när vi har flyttat :)

2010-05-17 | 21:00:41
Bloggadress: http://mammatillnova.bloggplatsen.se
malin - mamma till nova ♥ säger:

nova vägrar också sova i sin säng igen efter att hon varit sjuk och sovit i våran säng. tog ganska lång tid nu sist hon var sjuk innan det blev som vanligt igen. :P

2010-05-17 | 21:01:55
Bloggadress: http://mammatillnova.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback