En dag kvar...

...tills prinsessan fyller 1 år. Imorgon blir det kalas för Evelyn.

I lördags så firade vi 3 st hemma hos Jonas föräldrar för Jonas farmor och farfar och moster med familj kom då. Så då firade vi Jonas, Evelyn och Jonas kusin Victor.
Igår så firade vi Jonas här hemma eftersom han fyllde igår. Då kom hans familj, mina 2 familjer och hans jobbar kompis med tjej och nyfödd bebis. Jag blev kär ska jag tala om. =)

Tänkte skriva mer om kalasen senare när Evelyn sover och lägga upp bilder.

Snart ska jag och Lynnis ta oss ut på en promenad.


Kommentarer
emelie säger:

hälsa grattis i efterskott till din man :)

2010-05-24 | 10:30:14
Bloggadress: http://n3melie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback