Dagismöte

Idag var vi på dagismöte. Och det verkade skit bra där. Avdelningen var jätte fin. Ne men allt kändes bra och jag tror Evelyn kommer trivas där.
25 maj ska jag börja skola in henne där. Samma dag som hennes 1 årsdag. Inskolning i 2 veckor sen ska hon vara där hela sommaren. Känns lite tungt faktiskt. Vart hemma 1 år med henne sen helt plötsligt så ska man inte vara med henne hela dagarna. =/ Men vi måste ju få lite extra pengar! Och sen ska jag bara gå 50 % i sommar så det blir inte så långa dagar! =)
Evelyn var hemma hos morfar och Elisabeth medans vi var på möte. När vi kom tillbaka till dom från mötet så fick vi spagetti och köttfärssås. Mkt gott. Sen gick vi hem för Evelyn var inte alls pigg. Tog en temp på henne och hon hade 39,2 grader. Så vi gav Alvedon och den sjönk till 38,8 grader. Får se hur natten blir. Hon har inte ätit någon mat sen klockan 14. Vill inte äta nå eller dricka välling. Men man vet ju själv att man vill ju inte äta när man e sjuk.


Nee nu ska jag fixa iordning här hemma sen gå till sängs..
Godnatt alla!


V.39(38+4)
Exakt 1 år sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback