Bilder från båda kalasen i helgen...

Nu ska jag lägga in bilder från båda kalasen som vart i helgen.

I lördags var vi hem till Jonas föräldrar och firade Jonas, Evelyn och Viktor.
Vart inte så mkt bilder tagna.

  



Jonas "riktiga" kalas i Sändags dagen han fyllde oxå.

  
  
 



Idag har vi fixat mkt inför Evelyns kalas imorgon. Jonas och pappa hämta ett långbord och stolar. Och jag har vart hemma hos mamma och bakat. Eller mamma bakade hennes goda muffins. Det jag har bakat inför kalaset är chokladrutor, kolakakor, dumlemuffins, chokladsnittar och sen mammas vaniljkrämsmuffins. Mmm.. Sen har jag dukat klart allt så de är gjort.
Men mkt kvar att göra imorgon ändå. Jag måste ner på affären, baka 2 tårtor, ta hand om födelsebarnet, städa lite och skola in Evelyn på dagis. Haha
Klockan 18 imorgon kommer alla.!




Så det var allt för idag. haha skriver mer imorgon. Och då är blir min bebis stor flicka.!
Godnatt


Kommentarer
Sofie säger:

Lycka till med allting :). Och Grattis i förskott till stora tjejen :).

2010-05-24 | 22:26:57
Bloggadress: http://soofaaj.blogg.se/
malin - mamma till nova ♥ säger:

ojoj, vad mycket gott du har gjort! :)

2010-05-25 | 09:50:37
Bloggadress: http://mammatillnova.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback