Äntligen är sommaren påväg..

..till oss. Gud så varmt och skönt det är ute idag.
Jag och Evelyn har nyss ätit mat. Korvstroganoff och ris. Hon älskar de. Hon åt två stora portioner och ville ha en till, men då fick jag säga ifrån. Haha
Hade tänkt att jag skulle vila innan jobbet, men verkar inte som att Evelyn vill det. Så jag får skita i de. Funderar på att gå ut i solen lite.

Nu är det bara 5 dagar kvar tills Evelyn blir 1 år. Helt sjukt. Vet att jag tjatar om de. Men tiden går så fort. Jag har inte riktigt fattat att Evelyn är så "gammal". Haha

Evelyns ordlista

- Mamma (Mmama)
- Pappa
- Lampa (Bampa)
- Kisse (Tisse)
- Hej
- Titta
- Titta här
- Vad e de?
- Conny (Koa)
- Katt (Tatt)
- Kaka

Kommer inte på fler nu. Men det finns nå mer.
Conny är Evelyns farbror och gudfar.

Ne nu ska jag städa undan efter maten. Hörs senare eller imorgon.


Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

va duktig evelyn är på att prata :)

riktigt nära till 1 årsdagen nu!



nej jag har inget körkort, men ska ta tag i det där nu är det tänkt. du då?

2010-05-20 | 19:08:19
Bloggadress: http://mammatillnova.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback