1 Maj

Jaha idag är det 1 maj och det innebär att det är 24 dagar kvar tills Evelyns 1 års dag.
Igår så gick vi ner till brasan, och jävlar vilken brasa det var! Tog nästan eld i björken som stod bredvid. Haha Men mkt fint var de. Sen när det blev raketer så vart Evelyn ganska rädd. För det var ett riktigt högt ljud så jag fick stå och hålla för öronen. Men det gick bra ändå. Mamma, Bosse och Therese var oxå där så vi stod med dom och det gillade lilla trötta Evelyn.

När vi kommer hem så ser vi det värsta man kan se. Jag är så arg så usch.! En grannbrud hade en kille hos sej som kommer ut på deras trapp samtidigt som vi kommer runt hörnet och ser han. Då kommer han ut med sin hund och bara slår ner huvudet på sin hund i trappen flera ggr och hårt va de sen såg han oss då slutade han men han bärde stackars hunden i halsbandet. Hunden bara gnällde. Usch jag mår så dåligt när jag ser sånt, jag vart så chockad när jag såg det så jag fick inte fram ord. Men han slängde in hunden i bilen. Men jag hade koll på det där. Jag gick förbi bilen flera ggr på kväll/natten för att se om hunden sitter kvar. Den gjorde väl det i 2 timmar kanske. Jag hade sån lust att anmäla men gjorde inte det och det ångrar jag idag.
Men vad fan kan hunden ha gjort för fel om man blir så arg på den? Och man kan ju inte släpa ut den och bli arg utanför, då har ju hunden redan glömt vad den gjort. Usch men om jag ser han som gjorde det idag ska jag fråga varför han gjorde så.. Hunden måste ju ha dödat någon eftersom han blev så arg på den. Jaja så e det..










Nee nu ska jag börja fundera på vad man ska handla för mat idag.


Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

men usch vilken idiot! såna ska inte ha djur!



vad duktig hon är! då dröjer det nog inte länge förens hon går :) då får ni fullt upp hehe.

ne nova går inte än, hon går bara längs med möbler och så och så kan hon stå själv några sekunder men hon har inte tagit några steg själv än.

haha okej, får hoppas vårat också kommer snabbt. men finns en risk att det blir att jag också kan ge det för tidigt då ;) hehe.

2010-05-01 | 17:31:32
Bloggadress: http://mammatillnova.bloggplatsen.se
Jenny säger:

Fy fan vilken jubelidiot du skulle ringt polisen!! Nästan så jag vill åka dit ni bor o sparka ner honom... hahaha ;)

2010-05-01 | 18:57:47
Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback