050504

Nu är det 21 dagar eller 3 veckor exakt tills Evelyn blir 1 år. Längtar...

Idag har jag hunnit med mkt. Började morgonen med en god frukost sen tog vi oss en långpromenad och vi gick förbi droghandeln påvägen hem. Var tvungen att handla en salva till lillstumpa. När vi kom hem så lekte vi massa. Sen började jag städa. Så nu är det rent och snyggt här hemma. Fast det var inte så mkt att städa men Jonas gjorde rent i sopskåpet och jag dammsög och skurade. Det ända som e kvar e att vattna blommorna och bädda rent i Evelyns säng. Men det gör jag senare, orkar inte det nu!
Fick ett sms av vikariesamordningen nyss så jag ringde upp dom och dom hade massa tider till mej. Härligt att få jobba mkt, behöver pengarna.

Annars idag ska jag väl inte göra så mkt. Blir väl att ta det lugnt och bara slappa med Evelyn. Känns som att jag e påväg att bli sjuk, har inte kunnat sova inatt pga att jag e så snorig sen en jävla hosta. Så nu är det väl min tur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback