Vill...

...till Marieberg. Men känns som att pengarna inte räcker till det nu. Men på torsdag ocg fredag rullar massa pengar in.. :P Då vill jag till Marieberg. Ska försöka få med någon då. haha nee men jag måste handla lite kläder till både mej och Lynnisss.!

Har nyss hängt tvätt. Nu ska jag bara bädda sängen sen är det snyggt här hemma. Men Evelyn sover så får bädda när hon vaknar igen.
Tänkte medans hon sover ska jag äta lite paj.! MmMmMm.. Den va skit god igår, så hoppas den är god idag oxå. Sen efter jag gjort allt ska vi ta oss en promenad i solen. Så skönt ute. Nu hoppas jag inte på mer snö. Vill ha vår med alla vårblommor.


Bilder från våren 2009..


  
 

 Då var man höggravid.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback