♥ Vi tog oss fram iallafall ♥

Vi gick hem till mamma en sväng och vi tog oss iaf fram i snön. Men det va knappt. Blir galen på detta väder. Man vill ju inte ns gå ut.!
Evelyn blir glad man bara svänger in på deras garage uppfart, hon känner ju igen sej. Sen när vi kom in så blev hon jätte sprallig. Och tittar på lampan i deras sovrum och säger -Titta.. haha så söt min lilla prutt. Sen blev jag bjuden på rotmos och fläsklägg. Och det var så jävla gott, jag bara älskar den maten.. MhMhMh.! Sen busade Evelyn med Therese. Hon följer efter henne vart hon än går. hehe Jag tog en temp när jag var där och hon har fortfarande lite feber. Då hade hon 38,3 grader. Inte så högt men det e ju iaf feber. =/ Mammas lilla skit. Jag mår så dåligt när hon e sjuk. =/ Fast hon e ju pigg ändå man märker inte idag att hon har feber överhuvudtaget. =)
När vi gick hem så somnade hon i vagnen, så jag bar henne till sin säng och hon sover än. Så nu har hon sovit i 45 min. =)

Bilder som jag tog hemma hos mamma idag =)






Nee nu ska jag upp på crosstrainern minst 10 min.. Kanske updt senare..


PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback