Vet ej..

..vad jag ska skriva i bloggen längre..
Jag har inte heller tid nu när Jonas är hemma. Vi har typ fullt upp denna vecka.!
Men ska försöka bli lite bättre på att skriva igen efter helgen.!

Idag har vi inte gjort så mkt faktiskt. Men nyss har jag kommit in från en promenad med Frida. Alltid lika trevligt att ses. Vi ska ses nästa vecka igen så får Evelyn och Amber leka lite. Dom tyckte ju det va så kul sist.!
Nu sitter jag här och bara glor. Jonas och Evelyn åkte någonstans. Så jag ska väl snart börja med maten. Ska göra kasslergratäng med pressad potatis.. MhMhMh!!
Ikväll blir det lugnt framför tvn. Massa bra idag ju.! Speciellt fuskbyggarna.


Nee nu ska jag börja med maten..

Tjooolahoooppp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback