Vart kommer all snö ifrån???

Vaa faan är det här?
Blir så trött på den här jävla snön. Att det aldrig kan sluta snöa.. Vart ju skit fint väder med massa sol och snösmälltning. Men sen började det blir mulet ett par dagar och nu massa snö igen.!! Fy faan vad jag blir sur. Ajja..
Nu ska vi snart åka in till Örebro för att handla massa mat och massa blöjor. Ska kolla lite kläder oxå kanske.. :P haha
Igår så hyrde vi film.. New Moon blev de.. Har inte sett den förens nu, sena vi e.. Tyckte ettan va så jävla bra, och den va bättre än tvåan oxå. Men den va oxå bra.!



Faan jag fattar inte men jag tycker att båda killarna e snygga. Men ändå inte.. I filmen blir man ju kär.. Haha Just den här kärleken dom har till varandra. Att man typ vill dö för varann. Tycker att det är så härligt..!!
Nu är det bara trean kvar och se.. MhMhMh. Bland dom bättre filmerna jag sett.! Faktiskt!


Nee nu fix sen Örebro.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback