Vaknar av att folk kommer in...

Jaha imorse så ville Evelyn sova länge.. Eller hon vakna först vid 5 och ville ha välling och bytt blöja. Så när det var klart så somnade vi om till 8. Och då kommer det in 6 killar i min ålder. Jag hör dom i trappen. Fick panik.. Slet på mej kläderna. Och som tur va så kom dom inte in för dom fattade inte sej på barngrinden. Så jag hann iaf sätta på mej kläderna.! Herregud. Och när dom väl fick upp grinden så satt jag och Evelyn helt yrvakna vid datorn. Så pinsamt när man inte vet vad man ska göra. Man vill ju lixom inte vara i vägen.! Dom skulle ha kommit igår men det gjorde dom inte. Så det var därför jag inte hade gått upp.. Haha
Så vaknade jag iaf. Men det är så typiskt när väl Evelyn vill sova då måste jag gå upp för nå annat. Evelyn vaknar jämt vid 6 annars. Hoppas hon vill sova såhär länge imorgon med. Men det tror jag nog inte.. :P




Nu har dom iaf gått och jag har hunnit duschat, ätit en apelsin och sen packat Evelyns grejer för vi ska hälsa på hos mamma.. Nu väntar jag bara på att hon ska vakna sp vi kan gå.. :) Jag ska dricka min äckliga drink nu oxå.. :p blää!!
Nu vaknar hon så då ska vi gå nudå..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback