♥ Underbar dag ♥

Vart hos mamma hela eftermiddagen. Evelyn tkr det är så kul där. Evelyn spelade piano och sjöng i en mikrofon.. Haha så sött.! Sen bjöds det på kycklingklubba med sallad. Skit gott.! Hon somnade typ i 10 minuter där. Så jag väckte henne och gick hem. Eftersom klockan va över 18.00. När vi kom hem gav jag henne välling och trodde hon somna men icke sa Nicke. Hon gnällde och gnällde i 1 timme ungefär. Så jag tog upp henne efter massa försök. Så jag natta henne i famnen framför tvn. Hon somnade efter en kvart. Och nu sover hon som en sessa.. =) Och nu väntar jag på att Jonas ska komma hem från jobbet. Han trodde han skulle komma till 22. Hoppas. ! Ska lägga in lite bilder..








Sååå mkt snöö. Jag blir galen. Visst det kan vara fint med snö. Men nu orkar jag inte med kylan. Vill bara kunna gå ut i en tröja.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback