Trött..

Fy faan vad jag är trött.! Klockan är inte ens 21.00 än och jag håller på och somnar. Men så blir det när man går upp mellan 5-6 på morgonen.
Nu är John, Jonas kompis här. Dom snackar massa så jag passar att skriva ett kvällsinlägg.!
Jag har iaf städat klart. Så nu är det skit mysigt här hemma med massa doftljus.. MhMhMh.. Köpte massa chips igår, men jag orkar nog inte äta nå ikväll. Kanske blir imorgon. Ajja...

Imorgon ska Jonas på någon jävla utbildning med jobbet. Så han ska vara på sitt jobb klockan 6 imorgon. Sen åker dom till Skövde.. Får se vad jag ska hitta på då. Men nått ska jag väl göra.. Evelyn har ju vart så sur dom här 2 dagarna, men har vart glad nu halva dagen. Så hoppas på en glad och pussig unge imorgon.. haha

Nee nu ska jag vara lite social här hemma..!
Ha en fortsatt bra fredagskväll och NattiNatti..



Evelyn för någon morgon sen.. Med pappsens studentmössa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback