Torsdag

Den här veckan har bara sprungit iväg. Redan torsdag lixom. Säkert bara för att Jonas är hemma.!
Vi ska till banken klockan 14.00. Så jag skulle behöva fixa mej nu, men jag orkar inte.
Vi har lämnat Evelyn hos mamma nyss. Och då vart vi bjudna på mat oxå. Gottgott... Sen fikade vi och efter de drog vi hem. Så nu slappnar vi av en stund. Lika bra att passa på medans man inte har vildoxen hemma.. Hahaha nerrå busbebisen!
Efter vi vart på baknken ska jag hem och städa. När Evelyn leker ser det ut som fan här hemma. haha saker överallt. ! Men idag ska jag kolla igenom hennes rum och se vad som hon ska få andvända och inte. Hon leker inte med allt och känns onödigt att de ligger i hennes lådor då.! Sen kolla igenom hennes garderob. Sen ska jag tvätta, städa diskmaskinen, ugnen, bakom spisen, under pannan, bakom tvättmaskinen mm.. haha fullt upp hela ef/kvällen.. Men men måste göras..

Nee nu ska jag fixa mej lite. Sen ska vi åka.

Just ja, vilket tråkigt väder det är idag. Nu har vi haft sol flera dagar. Då blir man bortskämd. Haha vill ha mer sol nu så att snön försvinner.!

Ha en bra torsdag alla.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback