♥ Tisdag ♥

Vilken lång och jobbig morgon det vart idag.. Vi gick upp vid 7 tiden. Och busade massor sen fick Evelyn sitta i sin stol och äta lite mariekex medans jag plocka in i diskmaskinen. Så nu är det klart. Det ända som ska göras nu e och bädda sängen.!
Vi ska hämta Therese på skolan vid 1 tiden, fast först ska vi handla. Sen åker Jonas till jobbet. Therese ska med hit hem för mamma ska in på möte i Örebro. Så idag ska Evelyn få visa sitt rum för moster Therese.. =)

Det har blivit mkt bloggande på sista tiden. Men det är roligt att skriva ibland, men sen kommer en tid så jag inte orkar skriva nå på flera veckor.. Men det är kul att se att folk ändå är intresserade av att läsa.! Då vill man ju skriva så det finns nå att läsa.. =)

Nee nu ska jag fixa. Dammsuga måste jag göra oxå kom jag på. Fast det gör jag ju varje dag. Hehe Så det har blivit en del av livet lixom, hahahaha
Skriver lite senare..

Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback