Sugen..

..på att festa.
Spelar hög musik och känner basen går igenom mej. Och jag typ peppar till nå som jag inte ska göra..
Men inte ska jag festa inte. Jag ska vara hemma med den underbaraste som finns.! Evelyn.!


Vi tog en långpromenad förut idag sen förbi hos mammsen en sväng. Och Lynnisss var galen som vanligt. Hon vet att hos hennes mormor får hon typ göra allt.! Haha hon älskar att vara där.!
Sen gick vi hem och då la jag henne direkt för hon höll på att somna i vagnen. Hon sov i nästan 2 timmar. Snacka om att vara trött då.!
Nyss har jag ätit en kycklingsallad. MmMmMm
Och nu ska det städas för fulla muggar!


Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

Du kan få lösenordet till de låsta inläggen om du vill? :)

Ser att du håller på och gå ner i vikt och dricker nutrilett. Hur länge har du hållt på med det? Inge vidare gott va? ;P Usch vad jag hade tröttnat på det. men vi höll ju på med det i 3 månader.. Dricker du bara det eller vanlig mat också?

2010-03-26 | 19:34:17
Bloggadress: http://mammatillnova.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback