♥ Sooool ♥

Imorse väckte Evelyn mej vid kvarti 6. Jag gick upp gjorde välling och la henne brevid mej. Medans hon drack så blundade jag. När hon var klar ville hon upp, men det ville INTE jag. Försökte göra allt för att hon skulle somna om. Fast det gick inge bra så det var bara att pallra sej upp.. Sen på fm gick vi hem till mamma och hälsade på. Sen tog vi en promenad i det fina vädret. Solen skiner så starkt så man blir bländad. Snön bländar en oxå. Så man får nästan ont i ögonen.. haha men det gör inget för när solen skiner blir man glad.. =) Man får ju lite vårkänslor.. Efter promenaden gick vi hem. Evelyn somnade i vagnen och sover fortfarande. Hon har väl sovit i över 1 timme nu.. Så jag har suttit här och bara segat. Väntar på att Jonas ska komma hem från jobbet. Då ska jag göra våfflor.. Hade först tänkt göra tacogratäng. Men gör nog de imr istället.. Så våfflor, grädde och hallonsylt blir prima.. Fast man blir så äcklad efter ett tag när man ätit. Så mastigt med grädde..! =/ Evelyn ska få äta lite våfflor oxå.. Hon älskar ju pannkaka så då borde hon tycka om våfflor.. Sen vet jag inte vad som händer mer idag, ut lite till i solen sen kanske. Och dra Evelyn i sin pulka.. Får se.. Updt kanske senare. Annars skriver jag imr..

Ha en underbar dag i solen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback