♥ Soool ♥

Sol idag oxå, fan vad skönt. Idag vaknade jag utvilad. Evelyn sov hela natten. Helt underbart.! Så vid klockan 7 väckte hon mej. Gav henne välling. Fick i henne den iaf. När vi kom upp så lekte vi i hennes rum jätte länge. Och sen upptäcker jag att hon har utslag på hela ryggen, magen och lite ner mellan benen.! Så jag ringde BVC och hörde om de och då passade jag på att fråga om maten. Utslagen trodde hon va virusutslag. Eftersom att hon vart sjuk och är jätte förkyld nu. Sen med maten trodde hon va för att en tand e påväg, eller den sticker upp. Sen att hon kanske har ont i halsen. Men vi skulle ha koll. Börjar utslagen klia eller att Evelyn tycker att dom e besvärliga då måste jag återkomma.!

Senare på eftermiddagen ska jag och Evelyn gå ut och gå med Emelie. Väldans trevligt ska det bli.. =) Ta med kameran och ta lite kort. =) Man vill ju minnas Evelyns första vinter. Den vintern med mest snö av hela mammsens liv.. Hahaha


Just ja. Sen idag när jag och Evelyn satt vid bordet så försökte jag få i henne gröt. Gick sådär. Fick i henne några skedar. Aa men hon säger ju Mmmh efter varje tugga. men sen kom hon in på att säga mamma istället, som hon brukar säga. Men nu sa hon mamma och pekade på mej.. Man blir så rörd.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback