Solen värmer upp..

..våran lägenhet.
Imorse drog jag ner pannan till 18 grader. För solen värmer så mkt. Hoppas att solen lyser imorgon med så jag slipper höja värmen igen.. hehe
Jag har städat imorse. Och nu är det rent och snyggt här hemma. Man är så nöjd när man e klar. Skönt att ha det rent inför helgen. Fast dammsuga måste jag göra någon dag i helgen iaf. För skit på golven blir det fort.!
När jag hade städat klart gick jag hem till mamma för att hämta Evelyn. När jag kom in så vart Evelyn typ chockad. Hon hade så roligt innan jag kom och ville väl antagligen vara kvar! Haha Men vart bjuden på smörgåstårta. Vart kvar från igår. Skit gott va de.! Sen busade Evelyn lite tills hon nästan somnade på golvet. Då var det dax att gå hem. Hon somnade i vagnen innan jag ens satte ner henne typ. Och nu sover hon fortfarande i vagnen.!

Hoppas Jonas kommer hem snart. Så vi kan börja fredagsmyset. Äta god mat ikväll.. Men vet ej vad. haha Aja nå kommer jag väl på sen.!

Nee nu ska jag lägga på mattorna innan Evelyn vaknar.

Ha en bra fredag alla.!!


Kommentarer
jennie säger:

absolut. d det tycker jag allt att vi ska =)

2010-03-12 | 14:26:39
Bloggadress: http://jennie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback