Solen skiner just nu.

Idag har jag hunnit med ganska så mkt. Började morgonen med lite bus med lillstumpan. Sen åt vi en härlig frukost. Efter det tog jag med henne på en ganska så lång promenad. Men då var det ingen sol. Blåste jätte kallt då. När vi kom in så sov hon, jag passade på att ringa till försäkringskassan då. Och det man får höra e; Du har plats 475 i kön, just nu är vi 91 handlägare för att hjälpa dej.! Åhh vad kul. ehh nej. När det är mkt folk som ringer brukar dom ju ringa upp när det blir ens tur. Men icke idag. Så jag satt säkert en halvtimme i kö. Ajja Evelyn vaknade precis när jag pratat färdigt så jag hämtade henne och så väckte vi pappsen.
Jag och lillstumpa åt mat och pappsen åt frukost. Haha klockan var ju ändå 12. Sen har jag gjort en rejäl städning oxå och det behövdes. Förstår inte vart allt damm kommer ifrån? Usch.. Nu sover Evelyn middag. När hon vaknar ska hon ha mellis och jag ska äta några tomater.. MmMmMm. Sen blir det nog att gå ut igen för nu skiner solen som sjutton. Härligt Härligt..
Jonas kör kväll idag så det blir mys för oss själva idag med. <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback