Smultrongården

Imorse så skrev mamma på msn att hon och Bosse skulle till Smultrongården. Och deit ville ju så klart jag oxå med till. Så jag packade med Evelyn och gick hem till mamma. Vi åkte nästan direkt. När vi kom dit så var det inga där förutom personal då. Så skönt att det är lite folk. För det stället är inte stort.. Det ligger utanför Örebro. I ett litet gammalt rött torp. Och det finns så fina saker där. Jag vill typ ha allt. Men man måste tänka på plånboken oxå. Men jag köpte två saker iaf.. Ska ta kort på de sen får ni se. Vi fickade där oxå. Chokladrutstårta va det typ. Haha men gottis. När vi kom hem så följde vi med in till mamma. Jag somnade på soffan. Och vaknar av panik. Jag drömmde att jag somnat ifrån Evelyn hemma hos mej och att trappgrinden va öppen. Herregud vilken tur jag va hemma hos mamma.! Hahaha Sen vart jag bjuden på spagetti och köttfärssås.. Gott.! Och nu är vi hemma och Jonas har precis kommit hem från jobbet.. Så jag ska städa lite nu.!

Vilket fint väder det vart idag med. Det gillar vi..!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback