Smörgåstårta

Vi åkte och köpte lite rosor och ett kort till Bosse sen åkte vi hem till dom. Där det bjöds på smörgåstårta.. Åhh så gott det var.. Nästan hela tårtan åt vi upp.. Haha Nerrå men nästan. Det var riktigt trevligt. Evelyn fick smaka lite räkor och lite skinka och det tyckte hon va mums. Sen gav jag lite citron. Men hon verkade inte tycka att det var direkt surt.. haha Sen vart det fika. Kolatårta med grädde.. oxå gott. Vart proppmätt. Så nu blir det hårdträning på crossisen.! Evelyn tyckte det var jätte kul där. Hon älskar Therese rum. Kameran dog när vi var där så fick inga kort knappt. Synd.!

När vi kom hem så vart det en massa bus tills Evelyn började mysa in sej i fårskinnet. Då tog Jonas upp henne och hon somnade till i famnen. Så då böt jag blöjan och satte på pyjamas och Jonas gjorde välling. Sen gav jag henne den i min famn. Och hon somnade ganska fort.


Lite bilder från igår och idag..

Igår när jag skulle hänga tvätt hjälpte Evelyn mej. Hon tog ut sina kläder och gav mej.. Så gulligt..

  



Imorse när när Evelyn åt lite mariekex, såg det ut såhär.. haha

  


Idag när Evelyn var kalas fin och på kalaset..

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback