Ont i magen..

Jag har så sjukt jävla ont i magen. Men jag får skylla mej själv.! Jag drack vanlig mjölk idag. Jag är ju laktosintollerant.! (Stavas?) Ajja så nu får jag sitta här med smärta i magen!

Blir så sur på att allt som är laktosfritt är så mkt dyrare än vanlig mjölk tex.. Laktosfri mjölk 1Liter kostar 17 kr. Helt sjukt tycker jag.! Men så är det, inget kan ju vara gratis eller billigt här i sverige.. :/

Orkar inte skriva mer nu. Har ingen sån där bloggdag idag! Så skriver nog mer imorgon..








Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

Tack! Byt du också? Den här är betydligt mycket bättre än blogg.se



Hoppas allt är bra med er också? :)

2010-03-23 | 21:00:05
Bloggadress: http://mammatillnova.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback