♥ Kväller ♥

När mamma hämtade Therese så va Evelyn lite sur. Men vart snabbt glad och visade hennes rum för mormor.. Hehe Men när dom drog vart hon jätte ledsen och letade efter dom. Hon ställde sej vid trappgrinden och bara grät och grät.. Stackarn, hon ville att dom skulle stannat kvar..! Så jag ringde mamma och frågade om hon skulle med på promenad. Och det ville hon. Så vi gick i en timme ganska precis.! Va väldigt skönt väder ute. Kallt men ändå inte kallt.!
När jag kom hem så busade vi lite. Sen skulle jag bada henne. Och jag satte på duschen för att varmvattnet skulle komma. Sen börjar jag leta efter en pjyamas och fixa iordning lite i duschrummet. Då kryper Evelyn in i duschen med kläder och allt.. Hahaha snuttan. Hon satte sej och skratta och tyckte det va skit kul. Och ville göra det igen.. Men då tog jag av henne kläderna så fick hon krypa in där.. Men sen hällde jag upp vatten i baljan och hon badade.. Skvätte ner hela mammsen.! =)

Nu sover hon jätte gott hon somna vid halv nio tiden.! =/

Ska ringa BVC imr för Evelyn har inte ätit sen i fredags typ. Hon åt gröt i lördags morse sen lite banan på eftermiddagen. Sen på söndagen drack hon välling 2 ggr på hela dagen. Och igår drack hon välling 2ggr. Och idag har hon bara ätit lite mariekex. Vill inte ens ha välling. Inget vill hon ha.. Mammas stumpa. Tror hon har ont i halsen, för hon har en riktigt hård hosta.! Hoppas det blir bättre snart iaf.!


Dagens citat: Männens svagheter ger upphov till kvinnornas styrka.!


Nu ska jag lägga in bilder från dagen..






Idag har Evelyn haft 2 toffsar oxå.. En före och efter bild nu..





Sen bilder från när hon kröp in i duschen..





Bilder från när hon badade oxå.. =)





Och till sist gamla bilder på mej.. Hittar massa bilder från länge sen.. haha




Nee nu ska jag sovis..
NattiNatti








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback