Kväller..

Idag så har jag vart och gjort 10 månaderskontrollen på Evelyn.. Och det gick jätte bra.. Hon klarade allt.. Hon har inte direkt gått upp nå i vikt. Hon ligger ganska så mkt under kurvan, men dom sa att om hon e aktiv så brukar dom gå ner lite och typ stanna mer i vikten.. Hehe Sen gick jag och Lynnisss hem till Emelie och hälsade på. Hon och Johan åt färdigköpt pizza.. Hehe Emelie favorit.!! Jag drack hennes berömda vaniljthe.. MmMmMm... Efter allt snack så gick jag vidare för att ta tåget in till Örebro. Vi åkte till Ikea och köpte en spegel och massa smått och gott.. Sen hem och städa lite. Och nu sitter jag här och ska betala alla jäkla räkningar. Lika roligt varje gång.. Eller inte!!!


Nee nu ska jag fixa de sen sovis..
NattiNatti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback